Boring day!

Nu har ja skaffat blogg dårå :) 

hmm, va har ja gjort idah? typ inte ett skit, ba suttit här o degat hela dagen, måste typ plugga lite snart :/ Sjukt boooring! Men men, helgen har la varit skaplig ändå.. I fredags så joinade Emo-Emma mig o vi spanade på High school musical 2 , som va grymt bra & idol. de va trevligt värre ;) sen så skulle vi upp 8.30 på lördagen för hon skulle hem o plugga :/ o ja skulle till gbg me Hanna o Maria. Vid buss/tåg stationen så mötte vi boe och hans lillsyrra, dom skulle me samma tåg som jag,Hanna o Maria . Väl inne i gbg så spanade vi runt lite i affärer,
och köpte present till Linn :D snöggve ;) sen så träffade vi boe och hans lillsyrra igen, fast nu va han me sin låtsas morsa och hennes barn. så sjukt sööta asså.. Boes lillbrossa som typ va 1,5 år , de va seriöst de sötaste jag har sett :)
skulle oxå ha träffat Niklas , men de blev nåt jääävla strul så de blev inte så.
synd som fan, ville träffa honom ju :/ Slutligen så tog vi 15.20 bussen hem.
Och de första ja gör när ja kommer hem e o ringa farsan o typ kolla om ja ska köra moppe till honom elle om han ska hämta mig. o så typ börjar vi bråka som fan, stör mig på att han alltid måste ha massa sprit på helgerna :/ men men, kan inte göra så mkt åt de.. Sen så fick jag städa lite i mitt rum o packa lite saker som ja skulle ha hos farsan o sen åka till honom. När jag kommer dit så håller han o hans kompis Clase på o fixa mat, potatisgratäng o grillatkött , gött värre ;) sen så satte ja mig o degade framför datan , o lite senare på kvällen så kollade ja på Dolt under ytan en grymt bra film! O sitter här o lyssnar på musik nu.
Hmm? har inte gjort så mkt mer i helgen ^^

Btw,så börjar Prison Break den 22/10 ! :D *Happy*

image3

Wentworth Miller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0