Brun ;)

Idag så har ja varit i skolan, de va sjukt boring, som vanligt . Sen efter skolan så åkte jag,Sophia och Hanna till sandared och solare, oojooj.. brun nu ju ;)
Så jäävla gött asså, slipper komma blek som fan till Linn i helgen :D Längtar, längtar, längtar :)
Tog sen 18.50 bussen hem, fast den va sen :S så den kom typ 19.10 elle nåt. Åkte hem till bollebygd där morsan hämtade mig , så åkte vi till farsan o käkade tacos, weeei ;D Så sitter här nu hos honom o snackar lite på msn. Imon så blir de skola o sen ska jag,Sofia och Jessica till borås o fixa lite saker ^^
Fick just reda på att min prao ( som börjar på måndag ) inte funkar nu.
Hon som ja skulle praoa hos blev sjukskriven idag , Ja.. tack för den jääävla läkare! :@ Fan, måste typ sitta i skolan i 2 veckor medans alla andra e o har prao, Damn så mobbat! :S
Kommer sakna Alan som fan, hon ska upp till Umeå i tre veckor :/
Miss you all ready <3

Är så jääävla less o arg på allt just nu, vettefan varför, men de känns som om ja ba vill slå till nån.

Fuck you and have a nice day biatch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0