Dirty Babe, You see these shackles baby I'm your slave.

Måndag idag dårå. Vi hade lustläsardag halva dagen i skolan, men de va nog ingen som läste så mkt skulle ja tro.. Alla ba snackade o fikade, riktigt go start på veckan ju ;) haha. Men sen så fick vi vanliga lektioner igen efter lunch. Engelska, då jag,Emma,Hanna och Maria satt i ett litet rum o snackade om massa saker på engelska. Sjukt kul, alla lärare måste ju ha undrat va vi höll på me när vi satt där inne :O haha. Sen hade vi språkval o sist bild.På rasten innan bilden så gick några loss som fan, hällde vatten på varandra o så, redigt "kul" o kolla på men inte så kul o få massa vatten på sig ;) Men men, fick massa kakor som vi ska sälja i klassen för o få ihop till klassresan senare i 9.an. Efter skolan så åkte ja hem till farsan, där ja nu sitter o lyssnar lite på musik o snackar på msn :)

Lyssnar just nu på : Mange Schmidt - Jag talar ut.

" Jag talar ut.
Har jag chans på dig?
Du kanske har chans på mig.
Ja men säg ge det denna veckan,
Jag är kär i dig, eller är det slut?
Har vi redan sjungit ut?
Jag har faktiskt ingen koll, men nu vill jag göra porr.
Ja, nu vill jag göra porr. "

Hade gött , pöss .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0