Don't look back, Cause he'll never hurt me again .

Prao dag 4.

Börjar klockan 8.00 med att sortera massa visitkort som skulle ut till massa folk.. fattar inte varför man måste ha typ 70 000 visitkort var? :O
( Överdriver men de va en jääävla massa asså ) sen va de "frukost" .
Efter det så fick jag och David stå och sortera massa andra saker,springa runt och slänga grejer och så.. Stressigt? eeeeh, JA!
Sen så kommer dom med 5000 tidningar med damunderkläder som vi skulle lägga i massa reklam i och sen lägga dom i högar , men 25 st i varje.. Fatta att man blev räääääätt TRÖTT och fick ONT i ryggen av att stå upp och göra det i typ 6 timmar!!! :| Asså fyfan va trött jag e i benen nu. Slutade kl 16.00, gick ner till bussen ( Där jag fick vänta i typ 20 minuter ) Under tiden som jag väntade så åkte de förbi en kille i typ 40 års åldern elle nåt, han kollade som fan på mig, o så stannade han nästa ? :S uuuuug. Men blev "räddad" av att bussen kom ^^ haha. Kommer hem, tar något o käka .. Sophia ringer mig o frågar om ja ska me o träna idag, men de blev inte så.. Har så ont i min rygg o mina ben :S Vi får ta de nästa vecka ;) Sitter här vid datan nu, pallar fan inte o göra någonting. Imon så e de sista prao dagen på tryckeriet, Kommer nog o sakna de stället lite (A) tssss.

Nu blir de tv / data hela kvällen, sen sova :)

Miss ya babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0