ikea och köttbullar ;)

Denna dagen började med att jag gick upp typ 10.00 ( telefonen väckte mig :S ) hmm. Tog de chill, låg kvar ett tag i sängen och ba segade och kollade på tv. De va gött. Sen fixade ja frukost o satte mig vid datan ett tag och snackade på msn. Har egentligen segat från klockan 10.00 - 14.00, efter de så fixade ja mig
och packade lite saker som jag skulle ha med mig till Emo-Emma, skulle sova hos henne idag :) Drog ner till centrum vid 16.30 och väntade på bussen som skulle komma typ 16.45.. Sen åkte vi till Borås, när vi kom hem till henne så satte vi oss lite vid datan. Sen käkade vi emoburgare med emo-familjen ;) haha. Efter de va de dags för "Hey Baberiba" haha fan va kul de e asså ;) Diggar de skarpt. Snart ska vi kolla på "Top Model" , fast vi vet ju redan vem som åker ut.. BORÅSAREN. Synd som fan för hon e grym asså. Liksom ba 16 år ju :O Morgondagen blir riktigt kul, Ikea och köttbullar ;) Men jag och emma måste åka från borås 10.10, för att jag måste hem senast klockan 16.00 eftersom att jag måste hjälpa min lilla skitunge till syster ( haha skoja ba, sötunge :)<3 ) me hennes rum.

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0