Sista prao dagen .

Fredagen började med att jag gick upp 05.20 för jag skulle med 06.56 bussen till Borås. Gick ner till buss stationen vid 06.30. Träffade Anders och Sara där,
dom skulle också till Borås till sin prao. Bussen va lite seg så kom till Borås ca : 07. 45 och möter Marie och så åker vi till Alingsås. ( Skulle fota massa barn där ) Vi var klara ungefär 11.30 och då åkte vi och käkade , spanade lite i affärer och så. Riktigt trevligt asså :) Efter det så drog vi till Bollebygd, då Marie va så snäll och körde hem mig :) Kommer hem vid 15.00 , packar lite saker som jag skulle ha me till farsan och åker dit, ca 17.00. Vi käkade lite gött, revbenspjäll och baguet ;) Sen blev de till att "jobba" , flyttade in massa saker i mitt rum och fixade med det. Det blev sjukt bra asså. Det enda som saknas är mitt svarta sminkbord, en helbilds spegel och 2 svarta lack hyllor. ( Bilder på rummet kommer imon elle nåt ) Så just nu sitter jag här och väntar på att idol ska börja igen,
vet inte riktigt vem som kommer att åka ut idag men det känns som om det e Sam :/ Han va typ sämst av alla idag så. Min goosiga katt ligger i min säng och ser hur go ut som helst,
måste snart gå och lägga mig bredvid henne och kolla på det sista på idol :)
Gos gos.

Btw, snackade lite med Marie och hon sa att jag gärna fick fota i hennes studio igen :D Fatta va glad jag blev elle!
Så om det e nån som vill stå som min modell så e de bara att säga till ;)


Pusshej, Tjingeling .


Kommentarer
Postat av: jessica.

fan vad nice:)

2007-10-27 @ 09:42:58
URL: http://jessicaamandaberggren.blogg.se
Postat av: jessica. IGEEN.

Micha, bli inte besviken nu men.... Wentan e troligen gay, alla spekulerar om det i hollywood. :/

2007-10-27 @ 16:02:22
URL: http://jessicaamandaberggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0