The next top model är på G ;)

Denna dagen har varit helt underbar.
Först så åkte jag till Borås och mötte Marie, och så åkte vi till två dagis i Borås och fotade massa söta ungar :) En av dom såg typ ut som Sean Paul, fast som liten elle nåt? :O haha. Vi var la klara framåt 11 tiden, då drog vi o käkade på Mc donalds. Efter de så åkte vi och fixade lite foto grejer som hon skulle ha i sin studio. Vi åkte till Södra torget och mötte Emma, som skulle stå som modell idag ;) Sedan så drog vi till Maries foto studio, de va en helt fucking underbar känsla att stå bakom kameran och fota Emma. Känns verkligen som om ja skulle kunna göra de dygnet runt asså. Bilderna blev riktigt bra, måste ba säga att you rock Emma ;) Sedan så tog vi 15.10 bussen hem till mig,
och spanade in bilderna lite mer och gjorde om vissa lite i Photoshop.
Resten av dagen har jag spenderat framför datan, me bilderna från idag.
Och va en snabbis hemma hos farsan, han hade målat min vägg svart nu.
Blev skit bra ju :D men men, ska nog dega vid datan / kolla lite på tv nu.
Här kommer de några bilder från idag. Det blev dålig kvalité här på bloggen tyvärr :/

Enjoy ;)

     
       

Kommentarer
Postat av: emma!

nämmen vem är den söta på alla bilder?^^

2007-10-24 @ 22:08:14
Postat av: Micha

åhåhå, jaa vem kan de va ? ;)

2007-10-24 @ 22:11:03
URL: http://Miichaaelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0