These happy days.

Satte mig nyss vid datan, kollar lite på tv och snackar lite på msn.
Kollar lite på extra extra , de e rätt kul faktiskt :P haha.
"Vad har jag gjort idag? " - Idag har jag fixat massa i mitt nya rum, 
är hel nöjd asså :) Bara en spegel och lite gardiner kvar nu sen så är det klart.
Känns riktigt skönt.
Är skit glad idag asså, först så e mitt rum typ klart
( Efter att ha stått oklart i över 7 månader . Hmm? :S ) sen så fick jag veta att Bullet For My Valentine spelar i gbg på trädgårn den 19/2!!!!!!!
och vi beställde så klart biljetter ;) GÖTT!  Asså seriöst, dom kostade ju fan ba 220 kr :O DAMN! Sjukt billigt ändå :O Och så e de bara 4 månader kvar tills ja fyller år, haha ^^ . tsss. Och sist men inte minst, nästa vecka så är det LOV!
As gött ju. Vet inte riktigt va jag ska göra på lovet mer än att jag ska antagligen slagga hos Emo-Emma nån dag :) Har inte träffat henne på as länge nu ,
saknar dig babe :( Hoppas att de oxå blir nån fest på lovet, e sjukt festsugen ;)

" Lär dig livets stora gåta älska, glömma och förlåta ... "

Här kommer lite bilder på mitt rum ..

Bild 1 : Soffan och lite av sängen .
Bild 2 : Sängen och hyllorna .
Bild 3 : Soffan och sminkbodet .
Bild 4 : Garderob och Databordet ( Är inte riktigt klar där än )
Bild 5 : Min gosiga katt, hon gillar att ligga i min säng .
Bild 6 : Va bara tvungen, så jääävla söt asså :) <3

Kysshej.

   
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0