Today is the day ..

Tjingeling. Kom nyss hem från farsan, har varit där o hjälpt till med att sätta upp de sista tapeterna på min vägg. Sen nån gång nu i veckan ska jag dit och måla lite oxå ^^ När det är klart så kommer de nog se ut ungefär såhär :
3 vita väggar, en svart vägg, vitt tak, svarta lister i alla hörnen, vita lister nere vid golvet och sista men inte minst svarta lister i taket. Det blir nog riktigt jäävla bra när det är klart asså :) Skulle egentligen ha tränat med Sophia, Jessica & Madde idag. Men farsan ville att jag skulle åka till honom och hjälpa till istället,
Förlåt tjejer.. vi får ta de på onsdag istället :) Min prao idag va helt jäävla underbar. Var i Ulricehamn och fotade massa barn ( Mellan 2-4 år tror jag att dom va )
Så sjukt söta asså :O Fick ta 14.10 bussen hem idag. Gött värre. 
Imon blire rätt gött ändå, ska möta Marie ( Fotografen jag praoar hos )
nere i Bollebygds centrum klockan 8.00. Sen ska vi åka till Landvetter och fota massa små barn :) Sen ska vi tillbaka till Borås till hennes studio som ligger i Sjöbo. Får nog ta 15.10 bussen hem imon tror ja.
Men men, ska dra och fixa lite saker och sen blire sängen och Prison Break!!! :D Har längtat som fan efter de asså.

Sov gött alla söööööötnosar :) Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0