Trött.

Kom nyss hem, fuck va trött jag e! Praoen idag har varit räääääätt jobbig o tråkig .. Kom först dit 8.00 o fick börja direkt med att vika några jääävla papperskartoner, sen fick jag skära sönder massa andra kartonger ..
Då jag självklart skär mig oxå, fyfan! Men men, fick sen ställa mig och sortera massa papper med David. Såååå sjukt boooooring! Käkade "frukost"
( Jag hade redan käkat de så dracka ba lite ) Sen va de back to work again..
Vika mer papper. Sen va de ba STÄDA,STÄDA,STÄDA hela jääävla fucking dagen! Så segt, men David gick verkligen in för de där me städningen asså, Damn.
Han tyckte att jag va "för seg" så han "tog över" :| haha. Slutade 13.30 idag eftersom att ja skulle till läkaren.Gick la sådär. Sedan va de direkt hem till farsan. ( Ska göra om mitt rum där ) Tog ut ALLT ur rummet och tog bort tapeten, Fyfan va ont jag har i naglarna nu.. Fick typ kattfasoner elle nåt, klöste på väggarna ? :O haha. men men,
de blir nog bra när de väl e klart :) Ska snart sova, e trött :|  

Vill vill vill ha ! Så jääävla gooa asså.

image50

Kommentarer
Postat av: Porrboll

Kattfasoner? THAT`S MY THING FFS! haha, inte konstigt att du skärde dig när du skar kartonger... du gjorde ju det med mening, jävla EMO! (A)

2007-10-17 @ 22:05:47
Postat av: sofia

haha
kan tänka mig dig stå o morra och grrrrra och fräsa lite samtidigt som du klöser på väggarna hahah

2007-10-17 @ 23:00:42
Postat av: Henå

Micha har blivit emo på riktigt!!! :O

2007-10-18 @ 19:47:20
URL: http://neverendingstories.blogg.se
Postat av: Micha

haha aa, jag vet de emma.. men ja kunde inte hjälpa de, tänkte ju på dig :$ tssss. (A)

2007-10-18 @ 19:50:14
Postat av: Micha

hahah ajjemen sofia, de va riktigt porrit asså ;) haha.

2007-10-18 @ 19:50:42
Postat av: Micha

aaah, neeej fyfan hanna :| jag e inte emo (A)

2007-10-18 @ 19:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0