We'll make it hot tonight baby.

Denna dagen har varit chill, vaknade först kl : 11.00
( Fast man ska ju ställa tillbaka klockan en timma nu så klockan va egentligen 10.00 ) Satte mig lite vid datan och checkade några saker,
snackade lite på msn oxå :) Drog sen ut o käkade frukost, väckte syrran som skulle till en kompis ^^ Efter att ja hade käkat så fixar ja lite till me mitt rum,
tar in lite mer saker och så. Snackade samtidigt med silikon-Sophia på msn,
och vi bestämmde att hon skulle komma hit :) DAMN! De va sjukt länge sen hon va här hos min farsa asså :O Men men, hon kom hit vid 15.00 tiden.
Vi satte oss vid datan och kollade på AS GAMMLA bilder på oss,
asså de va typ 3-5 år gammla bilder :O Haha fan va vi skrattade åt hur man såg ut då :O Såg ju typ ut som "Hej kom o hjälp mig" elle nåt :S
Sen framåt 17.00 tiden så va de käk, de blev kött och potatis, gött som fan va de. Och sjukt hungrig va man ju oxå, med tanke på att man inte hade käkat nåt mer än frukost ^^ tss. Efter de så satte vi oss vid datan igen, kollade om de va nån social på msn, men nej :S haha. Sen fick vi nåt jäävla ryck så vi skulle ut o köra moppe i regnet. Men min moppe startade inte, de e nåt fel på den :/
Så de blev inget me de.. Sen skulle ju min farsa till Hindås o hämta min syrra och då följde jag och silikon-Sophia med, ville ju komma ut lite oxå ^^ hehe.
Han släppte av oss på OK, vi gick in o köpte lite godis och satte oss o snackade lite. ( Farsan hämtade oss på vägen hem sen ) Klockan hade redan blivit närmare 20.30 då hennes morsan ringer och säger att hon ska hämta henne vid 21.00, eftersom att dom ska upp tidigt imon för dom ska ha "utvecklings samtal"
i skolan.. På ett lov? Hallå elle?! :S Fyfan asså. Efter att Sophia hade åkt så fick ja nått jääävla ryck så tog min kamera och tog lite bilder..
Hade ju inget o göra ffs ^^ haha.

Btw... IFK GÖTEBORG TOG SM-GULD IDAG!!!!! :D Så jääävla gött!

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0