You have set my soul on fire, Only you can satisfy this burning desire .

Sitter här hos morsan efter en lång dag på min prao, har stått o fixat me dom där reklambladen för damunderkläder från kl. 8.00 - 15.00.. De va sjukt lång tråkigt asså :S Men jag o David hade rätt kul ändå :) hehe. Go kille asså, humor o allt ju ;) Fick som tur va sluta 15.00 idag så ja hann med 15.20 bussen.
På bussen så träffar jag Lukas,Felix & Linder. Ska strax dra till farsan och måla väggarna / taket i mitt rum? trök trök. men måste ju hjälpa farsan lite, han kan ju inte göra allt de själv ju ^^ Ska nog måla taket vitt, 3 väggar vita och den 4.e väggen ska va svart. Tror att allt ska gå i svart,vitt o rött :)
Sedan i kväll så blir det idol, asså måste bara säga att Marie & Daniel e bäst,
dom äger ju ffs. Ska nog dra till farsan typ nu, kanske uppdaterar lite senare .

Gorgeous .

image51

Kommentarer
Postat av: Emma.

tre vita väggar och en svart? WANNABEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-19 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0