2 dagar kvar ..

Idag så ringde klockan 9, jag steg upp ur sängen.. seg som vanligt men ändå. Sen tog ja de chill lite vid tv.n, käkade frukost och fixade mig lite, sen drog jag till sjukgymnasten vid 11 tiden. Och hon sa att min höft är mycket bättre nu, vilket var väldigt skönt att höra :) När jag väl va klar där så träffade jag Emma Lindvall, stannade och snackade en stund med henne. Sen gick jag hem, gjorde lunch till mig och syrran, kyckling med nån potatis grej jag gjorde i ugnen. Göttgött :) Sen vid 15 tiden så gick jag till tandläkaren, usch.. jag hatar verkligen tandläkaren. Men de gick bra, hade inga hål eller så, så de va nice ;D Efter de så gick jag hem, tog de lungt, va jäävligt trött så la mig lite i soffan och halv sov lite. Vid halv 7 så kom mamma hem, käkade lite och sen satte jag mig här vid datan. Pratade typ en timme med Emma i telen, hon har ju flyttat till Skara nu så snackade om hennes första dag i skolan och en massa annat :) Saknar henne redan, kommer inte att få träffa henne på typ 3 veckor :( fyfan! Påtal som skolan, idag är det bara 2 dagar kvar tills jag börjar första året på gymnasiet, LBS ( Ljud och bildskolan ) - Media, inriktning foto, i Borås. Ska bli jäävligt gött! Är både nervös och förväntansfull! Men men, efter att jag hade snackat me Emma så kollade jag på Parlamentet, haha fyfan va bra dom är asså! Här kommer en video på lite utav det jag såg nyss, spana Johan Glans när han "har tagit studenten" hahaha! Det bästa på länge säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0