Fest hos mig

Igår va de fest hos mig. Fett nice asså! Först så kom Emma och Hanna vid fem tiden, gjorde sig iordning här och så, sen vid sex så kom Madde, Frida, Lisa, Jessica och Alex och vid halv sju-sju så kom Sophia och Maria. Då käkade vi Tacos och hade de gött :) Sen vid åtta tiden så kom Hugo, Carl, Henke, Johannes, Anders och några till.. Vi drack och hade kul. Senare tittade Anders och L.B in.. haha, ja vill inte äns veta va jag sa elle vad som hände men ja gjorde nog bort mig så in i helvete..... De sket sig helt enkelt. haha. Bortsett från de så va de kanon kul igår ! :D Sen vid tio tiden på kvällen så tittar Tim, Emil, Rasmus och nån mer in. och sen kom de ytterligare några. Och sen kom Ida och hennes pojkvän med . Sen så va alla tvugna att dra typ 23:15 för dom skulle me en buss till Olsfors på efterfest, skulle ha följt med om ja inte hade mått dåligt. Aldrig mer sprit för min del..... hehe. Joodå, men ska nog ta de liiiiite lugnare än igår iaf ;) hähä.



Här kommer de lite bilder från igår :
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0