Göteborg!

Kort sammanfattning av dagen :

- Vakna vid halv 9.

- Käkade frukost.

-Diskade.

- Fixade mig.

- Tog 11.56 bussen till Göteborg, när jag väl stog där och väntade så träffade och kia och fredrik, väldigt länge sen jag träffade dom. Stog och snackar lite tills bussen kom :)

- Anländer i Götet vid 12:30. Momor hämtar mig och kör mig hem till dom.

- Är där ett tag. Sen bar de av till en utav deras granne som precis hade fått hundvalpar. Hur fucking söta som helst!! Jag avled nästan fan :O Gosade lite me dom och så.

- Sov en liten stund.

- Käkade spagetti och köttfärssås, starkt men gött!

- Klippa mig, elle aa.. klippte topparna och så. Aldrig fel ^^

- Åka hem, chilla.¨

- Gå ut och gå med Sophia från 21:30 till 22:45.

- Och nu sitter jag här, ska snart kolla på Sex and the city och sen sova.

Sov gott alla :) Puss.

Bilderna : Hundvalparna som jag va med idag. Gölligöll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0