I'm just fine .

Skolan va chill idag, började 9 istället för 8:10. Hade då typ nån form av klasstimme till 10:20 sen va de lunch, sen bar de av till en grusplan typ 5-10 min därifrån. Väntar på att hela klassen skulle samlas och så. Vid 12 tiden så va de dags för.. brännboll. Jag kan ju säga att även om vi kom sist så gjorde vi så gott som vi kunde (: Jag och solen var inga bra polare under den tiden kan jag säga.. haha. Fick den i ögonen typ hela tiden. Getingarna va på som fan, men annars va de kul :) haha. Vi fick sluta vid 13:30-13:40. Drog då till södra torget och sen hem. Kommer hem vid tre tiden, nice som fan. När jag väl va hemma så strev jag ut några bilder på min katt och drog till djuraffären och lämnade dom, dom har nämligen en fototävling där man ska fota sina djur osv. Får hoppas på vinst ;) haha. Sen drog jag och mamma och hämtade syrran som har varit på moppekurs i Mölnlycke. Drog in till stan och kollade där lite, dom hade tydligen nån form av "agustifestvial" elle nåt. Träffade mammas kompisar Mia och Thomas, haha dom e ju så jääävla goa ändå asså! Är där ett tag och åker sen hem, kommer hem vid 20:45 tiden. Just nu håller jag på och lägga över massa saker till min nya mobil, hehe. Ska snart lägga mig och kolla på film eller något.

Hade bäst! Pusshej (:

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Nu har jag besökt Uppsalas bästa medium och sett lite av min framtid. Vad ska du göra i morgon?

2008-08-29 @ 23:00:47
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0