One step at a time ..

Idag va de skola. Började med vårat riktiga schema också, ganska okeey ändå. Började klockan 09, hade genomgång på massa grejer och sen va de dags att ha Mediaproduktion, våran grupp började med Video. Sen blir det ljud och sen foto. Nice värre ;D Gick igenom massa saker som har med video, vinklar, färgar, uttryck osv. Mycket lärorikt måste jag säga ^^ Sen va de rast på en timme, drog och käkade och sen va de mer Mediaproduktion, då vi delades in i mindre grupper och ska göra en kort film, våran kommer fan bli grymt nice asså ;) Sen va de rast, matte.. då vi hade prov (dom kollade vad vi kunde och så) sen rast på 50 min och sist Mediekunskap. Slutade 16:00. Tog bussen 16:35 från södra torget. Kommer hem, seg som fan. Satte mig vid datan, men somnade nästan, så jag bestämmde mig för att gå ut lite, skönt va de (: Nu sitter jag här, har precis pratat med Emma i telen, saknar henne så :( kommer inte få träffa henne på typ 2 veckor till.. drygt! Ska snart sova asså, ska upp 05:30 imon, börjar 08:10 så.. segt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0