Problem?

Denna dagen började ju bra.. skulle köra moppe från pappa till mamma och precis när jag ska svänga ut ifrån Ödenäsvägen så går moppen sönder..... Motorn gick men de hände inget med hjulen när jag gasade, och mamma,pappa och syrran va allihopa i Göteborg så ingen kunde hjälpa mig.. fick typ panik för fan! Men men, ställde mig där vid vägkanten, ringde pappa som i sin tur ringde stället vi hade köpt moppen på. Och va händer inte då då? Joo, dom svarar inte! Och så började de regna, och jag sitter där ute och kan inte göra ett skit. Efter 35-40 minuter så får pappa tag på dom vi har köpt moppen av, och dom sa att det är en rem som har gått sönder, och dom får inte in sånna förens om typ en vecka. Great! Så jag fick allt ta och rulla moppen hem till pappa igen, vilket tog ca 50-60 minuter.. när jag väl kom hem så va jag helt slut! Den är ju fan tung, väger ju över 90 kg.. Sen kommer pappa hem, och så kör han mig till mamma istället, och här sitter jag nu. Ska snart sova, är dödstrött! Imon är det fest för alla som gick ur nian i år, nice värre ska de bli! ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0