Sony Ericsson W760i

Kort sammanfattning av dagen :

- Börja skolan 08:10, hade då Svenska. Skrev ett brev om mig själv till läraren osv.

- Rast, matte då vi började räkna i boken.

- Rast - käk.

- So, haha. so läraren va grymt go asså, nice humor o så. Men men, vi delades in i lag och skulle typ skapa nått samhälle elle nåt, haha de gick ju bra ;)

- Efter detta så kommer idrotts läraren in, Ann. Hon berättar lite hur vi ska göra när vi har idrott och sånt. Eftersom att vi inte har någon riktig gympasal så ska vi spri oss i Borås. Jäävligt nice asså, ska fan få göra allt typ :O Bowling, bada, fotboll, laserdom, boxning, gymma osv.. fett nice ;) Och nått som va ännu goare va att efter att hon hade pratat med oss så fick vi sluta ( alltså ca 13:20 ) Tog sen bussen till södra torget med Alex, Ellinor och massa mer. Träffar Hanna och hennes kompis där, snackar lite me dom och tar sen 14:10 bussen till Bollebygd och nu är jag hemma, gött värre :)  

- Åker till pappa vid sex tiden va där och käkade Tacos med mamma och sörran, gott :) Fick också min nya mobil, fett glad jag är ändå!! :D fan va nice den är ;) ( Den på bilden )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0