Stress .

Hello! Klockan är typ 21:30 och jag har precis diskat klart, segt! Men denna dagen har varit ganska go ändå, först hade vi Mediekunskap, då vi hade debatt.. De va sjukt kul asså, sitta och lyssna på allas argument ;D Sen va de rast, engelska som vad ganska chill och sen rast. Sen hade vi Mediaproduktion, i typ 3 timmar.. vi va ute och filmade våran lilla film som vi ska göra, blir nog kanon när den e färdig ;) Sist hade vi Multimedia, vi fick jobba lite i Photoshop CS3 och i Flash player, nice värre ;) Slutar 16:15, drar till bussen med Lina, åker till Södra torget och ska fixa lite saker.. Efter lite sturl och så så måste Lina åka med bussen, för att hinna med sitt tåg. Strax efter de så möter jag Sophia och Maria, drog och fikar och snackar ett bra tag. De va ett tag sen vi gjorde de, så de va gött :) Drar sen hem med 19:40 bussen, Maria... du är ju änna "Hero of the day" haha ;) Är i Bollebygd vid 20:15 då mamma hämtar mig. Kommer hem, diskar och nu sitter jag här, ska strax dra och duscha och sen är de sängen som gäller .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0