Sucker for love .

Idag så har jag varit med syrran, mamma och pappa i Götet, kollade på moppe till syrran och lite sånt. Hittade en som va grymt nice, hade gärna köpt den själv om jag inte hade haft någon, vilket jag har ^^ hehe. Efter de så åkte vi hem till mamma. Har varit här hela dagen, har verkligen haft slapp dag idag. Har tankat över bilder från min kamera och fixat lite med dom i Photoshop. Kollade precis på Cold Case med mamma :) Ska snart kolla på Höök med, har inget för mig så ^^ hehe. Imon kanske jag ska slinga håret? Får se hur de blir (:



Här kommer några utav de bilderna jag tankade över från kameran idag, Enjoy :)

/ . Foto @ Michaela.W . / - ( Jag )









Kommentarer
Postat av: Evelina

Helt underbara bilder!!!:D

2008-08-29 @ 22:56:48
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Micha

tack så mycket :)

2008-08-30 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0