These are my confessions ..

Seg dag idag, började 08:10. Hade då datorkunskap till 11:00 sen rast i 1 ½ timma (men vi gick tillbaka tidigare så vi hade typ bara 40-50 min rast) klockan 12:30 va de dags för prov i datorkunskap. trodde inte att de skulle vara så stort, men de va de. Det tog mig 2,5 timmar att göra klart det. Fyfan säger jag bara. Men det ända bra med detta är att om jag får de betyget som jag vill ha på de provet så är jag ledig varje tisdag hela första året, de e jäävligt nice! ;) Kommer ut från skolan och missar precis bussen till södra torget. vilket gjorde att jag missade bussen till bollebygd 15:10. så jag fick vänta till 16:10, sjukt drygt! Kommer hem vid 17:10. Har varit ute och gått precis, pratade med älsklings Emma i telen.. fan vad man kan sakna en människa då :( Ska diska strax och sen sova, blir till att gå på 05:30 imon, kuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0