Ere fest elle?

Detta har hänt de senaste dagarna :

Tisdag : Drog till Skara, tog 12:02 tåget med Emma, kom fram i Skara vid två tiden. Kollar in hennes lägenhet, as fin ju :) Fixar lite där, hjälper Emma sy gardiner osv. Drog sen till Ica och handlade mat.. Gjorde sen pasta och korv stroganoff.. Efter många om och men så fick vi tillslut i oss maten, haha ^^ Vid sex tiden så kommer Maria, Hanna, Sophia, Jessica, Alex, Per och Matte, då drog vi och käkade pizza, handlade lite igen och sen bar de av till Emmas lägenhet. Körde "Jag har aldrig" , drack och hade kanon kul. Vid 21-21:30 tiden så plingade vi på Emmas granne Gunnar, som hade två kompisar där.. Totte och Oskar. Snackade lite med dom och så.. sen följde dom med oss upp till Emmas lägenhet. Drog sen vidare till Oskars lägenhet, med b.l.a strippstång ;) hahaha! Dansade en jäävla massa... skämde nog ut mig för resten av mitt liv.. men aa.. haha. Dagens bästa va verkligen när Alex dansade och Matte kommer där ba : "Om jag hade haft pengar på mig nu så hade du fått allt jag hade" hahaha, den va så jääävla klockren asså! Strippstången och krossat glas.. då va de nog dags för oss att dra .. hehe. Gick till Emmas lägenhet.. Matte däckade direkt på gölvet, haha. Hanna och Maria gick hem till Totte och sov hos honom, medan vi andra sov hos Emma.. fyfan asså, jag sover aldrig mer på golvet.. De va nått utav de värsta jag har varit med om :O Slocknade väll vid två-halv tre på natten elle så, vaknade typ hela tiden på natten med. Så vid 05:45-06:00 tiden så vaknar jag, sov la ca två timmar på den natten elle så. Och strax efter att jag har vaknat så plingar Hanna och Maria på . Då kommer dom från Totte. Sen så segar alla ba, svin trötta ofc.. Vid 07:30 så drar jag, Alex, Sophia, Jessica, Maria, Matte och Per till Ica för att köpa frulle. Ica som öppnade 8 oxå.. vi satt utanför och frös som as. haha. Sen blir de frulle och städa lägenheten. Tar bussen 11:05 från Emma, är hemma vid två tiden, då mamma hämtade mig i bollebygds centurm, orkade fan inte gå en meter till asså. Kommer hem och sover en timme, sen blir jag väckt av mamma, kör moppe till pappa arg,bakis och trött som ett svin..

What happens in Skara stays in Skara...

Onsdag  : Körde farsan mig, Sophia, Frida och Jessica till P.J i Hellingsjö. Va där med massa folk, drack och tog de chill, hade trevligt :) Farsan hämtar mig, Sophia och Jessica sen lite över tolv tiden, kör hem Jessica och Sophia till Bollebygd och sen bar de av till Hindås för min del.

Idag : Va hos frissan och färgade håret, blev riktigt nöjd asså :) Nu är hela håret brunt och inte i tre olika nyanser.. Kanske ska dra till P.J idag me, fest där o så ju.. Får se hur de blir :) 



Här kommer lite bilder från Skara, enjoy ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0