Zombie!

Klockan ringde 08:00 och jag vaknade nästan inte äns utav den.. va så jäävla trött, hade bara sovit typ 4 timmar i natt p.ga. att jag hade jätte ont i magen på natten.. Men men, när jag väl kom upp ur sängen så ringde jag Sophia, efter ett antal signaler så svarade hon ;) Vi skulle gå och träna på gymmet vid 9, men vi bestämmde att vi gör de vid 10 istället. Så vid 10 så kommer Sophia hit och vi går till gymmet, tränar där i en timme och går hem till mig och käkar och kollar på American Pie - Band Camp. Efter de så gick Sophia hem, och jag hoppade in i duschen. Trodde det skulle hjälpa mot tröttheten, men icke.. När jag kom ut ur duschen så var jag fortfarande som en zombie! Sen blev de tv, data och sova lite.. Och sen lite tv till. På tal om sova, nu ska jag gå och lägga mig och sova! Vilket jag verkligen kan behöva...



<3 ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0