Crazy night!

Hallo! Gårdagen innehöll både det ena och det andra...

Det började med skolan, efter skolan så drog
 jag, Ellinor, Lina, Nicki och Charlotta hem till Lina i Herrljunga,
vi käkade tacos och gjorde oss iordning.
Drog sen till Linas pappa vid 18:30 tiden,
efter en liten stund så kom Oskar och lite andra folk,
och helt plötsligt så va de en jävla massa folk där.
Då va de fest, de kan jag lova! Riktigt kul måste jag säga :)
Runt 22-tiden så drog vi till parken (ett disko) Shakade loss fram tills klockan ett,
då va de dags att gå hem till Lina igen,
när vi väl kom hem till henne så va la klockan runt 1:30,
då blev de tacos, macka och lite sånt.
Slocknade la runt 3 tiden och vaknade 10 i morse,
käkade frukost och satt och snackade om gårdagen, haha, vilka minnen.. ;D
Det hände ju en hel del galna saker .... Nu ska vi inte gå in på detaljer men ^^
klockan är runt 19:00 och jag är helt slut, inte nog med allt som hände igår,
jag är riktigt dö förkyld med, inte så bra med tanke på att nästa vecka
 så är det de sista dagarna i skolan innan lovet, ganska viktigt att va där då ju.


Nu vill jag bara avsluta med:
Det som händer i Herrljunga, stannar i Herrljunga...



Här kommer lite bilder från gårdagen ;D






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0