Julstök!

Dagen började med skola 08:10,
hade då en liten "uppdatering" från elevrådet, vad som gäller i skolan osv.
Efter de så va de dags för Svenska, sen va de matte då de va prov.
Tätt följt av detta kom lunch och sen samhäll då vi kollade på film,
slutade efter samhäll för skulle till sjukgymnasten.
Efter att jag hade varit där så gick jag hem,
käkade och tog det lite lungt.
Nu sitter jag här och är lite halvt nöjd med mig själv ändå,
syrran, mamma och jag har nämligen gjort pepparkakor precis,
det kallar jag jul känsla på hög nivå ändå!
Grymt mysigt med lite julmust vid sidan av, allt mjöl,
pepparkaksdegen och lite jul musik :)
Nu ska jag duscha, har mjöl på hela mig, haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0