Mitt 2008 - Med både framgångar och motgångar.

1. Bästa köpet i år?

- Min kamera + andra saker som hör till den.

2. Sämsta köpet i år?

- Pappas julklapp, den gick sönder bara några dagar efter.

3. Vilka länder besökte du?

- Inga

4. Ångrar du något du gjort under året, vad isåfall?

- Ja, har sagt och gjort vissa saker som jag kunde ha undgått.

5. Blev/var du kär i år?

- Ja

6. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Ja

7. Vad var din största framgång 2008?

- Fototävlingen.

8. Vilket datum kommer du mest minnas?

- Inflyttningsfest i Skara - 12/8, 9a2.s klassresa till Örebro - 3/6-5/6
och Kent i Göteborg - 25/7.

9. Hur tillbringade du julen?

- Med familjen.

10. Hur firade du din födelsedag?

- Med familjen

11. Bästa boken du läste?

- "Hon som bar skammen"

12. Bästa filmen du såg?

- The Notebook och Pearl Harbor .

13. Bästa filmen du såg på bio?

- AVP.2

14. Har du gjort bort dig totalt någon gång under året?

- Haha, ajjemen

15. Vilken/vilka låtar beskriver 2008 mest?

- Bag in da box, Lollipop, Alla som inte dansar är våldtäcktmän, segertåget,
Just dance, Low, closer, lady, sexbomb och Poker Face.

16. Vad fick dig att må dåligt?

- J/T

17. Vad fick dig att må bra?

- Min familj och mina vänner.

18. Hur skulle du beskriva din klädstil 2008?

- Kör min egen stil .

19. Hur skulle du beskriva din personlighet under året?

- Skrattmaja, skämtsam, snäll och social... De fyra "S:en" Haha.

20. Vilken kändis var du mest sugen på?

- Wentworth Miller

21. Något du önskade dig men inte fick?

- Ja

22. Något du önskade dig och fick?

- Ja

23. Den roligaste personen du lärde känna under 2008?

- Alla i MPB08B/MUPB08.

24. Höll du några av dina nyårslöften?

- Nej, eftersom att jag inte hade några nyårslöften.

25. Saknar du något 2008 som du önskar att få 2009?

- Ja

26. Hur ska du fira tolvslaget på nyårsafton?

- Med de närmaste.

27. Hur firade du förra årets tolvslag på nyårsafton?

- Med kompisarna.

28. Dog någon som stod dig nära?

-  Nej.

29. Fick du några nya vänner under året?

- Ja

30. Har du varit på sjukhus?

- Ja

31. Har du flyttat?

- Nej

32. Fanns det något som skulle få dig att må bättre?

- En pojkvän hade inte varit fel.

33. Roligaste sporten under året?

- Vollyboll och boxning.

34. Den bästa nya människan du träffade?

- Alla på LBS :)

35. Något som du verkligen inte ska göra 2009?

- Samma misstag som jag gjorde 2008.

36. Vem var sötast i år?

- D

37. Vad ser du mest fram emot kommande år?

- Spanien!
Och att få tillbringa mer tid med de närmaste och med dom som får mig att må bra.

38. Tråkigaste minnet?

- Allt tråkigt som har hänt 2008.

39. Något du önskar att du gjort mer?

- Visat hur mycket jag tycker om dom som står mig nära,
har inte gjorde det lika mycket som jag kunde ha gjort.

40. Galnaste minnet från året?
- Inflyttningsfest i Skara - 12/8, 9a2.s klassresa till Örebro - 3/6-5/6
och Herrljunga med tjejerna 12/12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0