Bullet For My Valentine!

Ska fatta mig kort, för ska strax till sjukhuset.

Igår va jag på Bullet For My Valentine på trädgårn i gbg, fan va bra dom va! Slår ju lätt Marilyn Manson asså! :O Men alla va verkligen helt jäävla galna, hoppade på allt o alla där inne ju :O Så allt va helt underbart tills de kommer en hel hög människor som ba rammar ner mig, de va typ 3-4 st som trampade på min högerfot samtidigt som de kommer några bakifrån och knuffar som fan, så de hände nått där som gjorde att ja har fått en spricka i foten.. asså de låter inte som nått alls men de känns som fan... :| kuk va ont de gör asså! kommer hem typ vid 23.00 tiden, gick och la mig men somnade inte förens vid 2 tiden för ja hade så jäävla ont. Sen har ja inte sovit något typ, för har seriöst vaknat varje kvart elle nåt, kan ju fan inte äns röra på mig förens de gör ont o fothelvetet! Så nu sitter ja här, har fått hoppa,hoppa o hoppa hela morgonen.. inte bra för mitt vänsterben ( eftersom att ja har opererat mig där och har fått ont där då o då ) men men, så nu ska ja strax till Borås sjukhus och röntga min fot, kommer nog att få gå på kryckor iaf 4-5 veckor .... detta behövde inte jag ! Men förövrigt så va konserten hur bra som helst ! :D ( De kommer bilder lite senare idag )

image356

Kommentarer
Postat av: sophia

jävlar michaela? :O dom kan inte ha slått manson!!!

2008-02-20 @ 12:47:05
Postat av: Micha

haha lilla gumman, dom va mkt bättre än manson ;)

2008-02-20 @ 19:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0