Foto.

Dagen började me skola och sen tog jag, Hanna, Maria och Sophia 3 tåget in till Borås, Hanna gick av i sandared och jag, Sophia och Maria fortsatte in till borås. Vi drog till sjöbo vid fyra tiden och gick till Maries fotostudio. väl där så började ja fota dom, de va as kul men man blir skit trött av o va där inne.. :O vet inte va de e men alla va rääätt döda framåt sex tiden, så vi bestämmde oss för att sluta för idag. Drog och köpte mat på donken en snabbis och sen fick vi springa som fan till bussen för att inte missa den. Kommer till bollebygd vid 19:15 tiden, då min pappa står o väntar på mig. Åker sen hem till honom, sätter mig vid datan och börjar fixa me bilderna från idag.. skulle loggat på msn men den hade rycket :S men men, till slut så kom ja in på den iaf.. sitter nu o snackar me lite folk, ska bestämma om vi ska gå på kent i sommar elle inte , vill verkligen se dom asså :) Men de e nog troligt att de blir jag, sophia, jessica,Hanna och sofia som ska se dom :D Längtar redan! hihi. På tal om o längta till nått.. om typ 1 ½ timme så e ja 16 år! :D haha ^^

Här kommer lite bilder från idag.

Bild 1: Sophia.
Bild 2: Maria.
Bild 3: Maria och Sophia.
Bild 4: Sophia och Maria.
Bild 5: Maria och Sophia.
Bild 6: Maria och Sophia.

     
   

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

vilka fina bilder!

2008-02-26 @ 22:56:49
Postat av: Micha

Tack så mkt :)

2008-02-26 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0