Fotografering.

Igår va jag, Emma och Hanna i Borås, fick låna Maries fotostudio och fota dom där. De blev riktigt bra bilder asså, lägger ut några nu me :) Vi kom dit vid 10:30 tiden och åkte därifrån vid 14:00, då vi åkte in till stan och spanade lite i affärer och käkade på donken. Sen drog vi hem till Emma, skulle egentligen ha kollat på Saw 4, men hennes bror hade den och han va inte hemma.. så de gick inte så bra :/ Men vi satt iaf och kollade in alla bilderna. Jag och Hanna tog sen 18:10 bussen hem eftersom att Emma skulle träna.

Idag så vaknade ja utav ett skrik.................. grannens småbarn bråkade precis utanför mitt fönster, dom slogs och skrek på varandra............. gaaaaaah!! fick verkligen rycket, la kudden över huvet och försökte sova igen... men men... mer idag så har ja typ ba pluggat.. fyfan va drygt! men så är de.. :/ Har också kollat på Top Model 9 och Fråga Olle.. ska snart sova för ja ska upp tidigt imon, ska till göteborg . Får la se om de blir filmkväll elle nåt sånt sen också, hoppas på de iaf :)

Här kommer några utav de bilderna jag tog på Hanna och Emma igår :)

Bild 1 : Emma och Hanna.
Bild 2 : Emma.
Bild 3 : Hanna och Emma.
Bild 4 : Hanna.
Bild 5 : Emma och Hanna.
Bild 6 : Emma blev nog lite sur på Hanna där ... ;)
Bild 7 : Hanna och Emma.

     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0