I miss you like crazy ..

Tjeena.

Gårdagen började me att vi hade hade engelska, fast satt typ ba o snackade o höll på. sen hade vi svenska då vi gick igenom det sista inför nationella proven som e nu på tisdag och torsdag, sen hade vi engelska förhör. No, matte fast vi bestämmde oss för att ha massage hela lektionen, hur jäävla underbart gött som helst ju ;) och sist så hade vi idrott, då vi spelade fotboll. Sen slutade vi, gick hem, duschade och fixade mig.. Sen åkte jag och Sophia till Hanna vid 19:30. Maria va redan där.. vid 21:00 kommer Emma, Rasmus och Robin. Vi käkade tacos och snackade lite. Sen drog vi o kollade på film o så.. hur mysigt som helst, fast ja tror att killarna va mer rädda än va tjejerna va när vi kollade på skräck film :O haha. Somnade vid 5 i morse och blir sen väckt typ 10:30 utav att Hanna kommer me en arablåt rätt i örat på mig, gött sätt o vakna på ändå .. inte ;) haha. Åkte sen hem vid 2 tiden, och nu sitter jag här. Ska va vaken till typ 2 i natt för Emma ska komma hit och sova här när hon har jobbat klart. heeeej? ja kommer va rääääätt lite död sen.. ^^

Har suttit o spanat in massa piercingar ja vill ha, här kommer några utav dom..

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0