I'm only gonna play the fool one time.

Igår så kom Emma till mig och sov här, vi satt o snackade lite och skulle precis lägga oss när vi hör ett kattliknande ljud utanför mitt fönster.. :O vi öppnar och ser Hanna, Sophia och Stefan Robin där, haha. snackar ett tag me dom, sen går vi och lägger oss. Vaknar vid 12 , käkar och vid 2 tiden kommer Emmas mamma och hämtar henne. Sätter mig och chillar lite vid datorn, drar sen och tränar i gymmet o solar. Gött ;) går sen hem och duschar. Pluggar lite och så.. sen har ja ba suttis o degat vid datan, kollat på Miami Ink oxå, blir allt mer och mer sugen på o tatuera mig asså.. snyggt som fan ju. Resten av denna kvällen ska ja ba sitta o snacka på msn och sen sova :)

Bara 16 dagar kvar till Bullet For My Valentine i göteborg! :D Längar!


image340

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0