Sjukhus.

Idag så va ja på östra sjukhuset i göteborg, röntgade min höft och snackade me läkaren. Ska göra en kontraströntgen, vilket innebär att jag får lokalbidövning ( Kommer att vara vaken men inte känna nått ) och så ska dom sticka in nålar i höften och typ spruta in nåt tror ja.. så dom kan se varför ja har ont. Och om detta inte funkar så måste ja kanske operera mig igen, kuk! jag vill inte. Hatar verkligen sjukhus. Men men, efter att vi hade varit där så åkte vi en snabbis till Allum, spanade på lite saker tills fredagen, horteam.. haha. Köpte också en ny väska, e riktigt nöjd me den asså :) Åkte sen till skolan, kom in mitt i HKK lektionen och satte mig o svarade på några frågor med Maria. Sen hade vi svenska då vi gick igenom textanalys av ett stycke ur boken "Ondskan" , slutade vid 15.00. Imon e de nationella prov i svenska i tre timmar.. Ska skriva nån uppsats grejs.. usch. Hoppas de går bra :)  

Ska snart sova. Eftersom att ja inte sov så mycket i natt.. de kröp seriöst i hela kroppen på mig, kunde inte va stilla. Fyfan va äckligt de va :O så somnade vid 2 .. usch.

Hade fiint. Puss

I like you,
I really do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0