This is it ..

Har inte skrivit på ett litet tag i bloggen, har inte hunnit..
Men nu kommer de en kort sammanfattning om de senaste dagarna :

Torsdag

Dagen började me att vi hade nationella prov i svenska, skrev en krönika om skönhetsoperationer. vi hade 3 timmar på oss men dom flesta blev klara efter typ 2. så då hade vi rast i 2 timmar och 40 minuter, då drog jag, emma, maria och hanna hem till mig.. snackade o käkade här. sen hade vi so, no och sen slutade vi.

Fredag

Va först i skolan, hade vanliga lektioner. Gick sen hem och fixade mig och drog till Linn vid 17:30 tiden, kommer till henne lite i sex .. Då e Emma, Nicole, Sofia, Jessica och Madde redan där.. efter ett tag kommer också Sophia och Maria. Vi käkar, dansar och festar loss helt enkelt ;) de va hur kul som helst. Vid 8 kommer också Hanna och en liten stund efter det kommer Jakob, L-B, Stefan, Lukas, Robin och Jury. Vid tio tiden så drar jag, Nicole, Maria, Sophia, Hanna, Jakob och Emma till en tjej som Nicole känner som hette Carro. Där vi träffar massa goa människor, dansar loss och håller på. Vid halv ett så går jag och Maria, vi blir sen upphämtade utav min mamma. Kommer hem och så ringer Sophia mig, snackar me henne till typ halv 2 och sen va de ba sängen som gällde. Fan va underbart! Va rätt död i kroppen asså...

Lördag

Vaknade vid 12, duschade och segade typ hela dagen. Vid halv sju så åkte jag och mamma till centurm och mötte Hanna, köpte lite godis och drog sen hem till Jessica.. Vi satt o kollade på melodifestivalen, asså fan va e detta? Amy Diamond och Krister Sjögren?!?! Nu får ni fan ta o ge er, dom sög ju! :S Men men, jag, Jessica och Sofia gick ut sen vid 22 tiden.. mötte Jakob och Jonte. Va ute och gick typ hela kvällen och typ vid tolv så e vi påväg till krogen, så ser vi plötsligt en kille som ligger vid några buskar. Han va helt borta så Jakob ringde ambulansen så dom kom och hämtade honom. Sen gick ja till krogen och mötte Emma, som skulle sova hos mig.

Och idag vet ja inte riktigt vad som händer.. får la se :)

image344

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0