With every kiss and every hug, you make me fall in love .

Tjeena.

Idag så började dagen me att ja gick till skolan och va där första lektionen. Fast mådde inte så bra så ja gick hem vid tio tiden. Kommer hem och lägger mig i sängen och ska sova.. då kommer ju självklart grannes småbarn och skriker och brötar utanför mitt fönster..... låg där i ca 15 minuter och ba väntade på att dom skulle sluta.. vid halv tio så blev de tyst, underbart!  Men.. så börjar självklart min andra granne och snickra och hålla på, bankade i väggen................ behöver ja säga nåt mer? Tror inte de! ..... framåt kvart i elva så slutade fanskapet att snickra. Och då slocknade ja direkt, sov till ungefär 3 tiden då Sophia ringde mig.. snackade me henne i typ en timma.. Kom sedan på att ja inte hade käkat nått sen klockan sex i morse ( när ja kom på de va klockan ca 16:00 ) så morsan kom hem och fixade lite mat. Sen gick ja o la mig igen och sov till halv 8 , vid 9 tiden kommer pappa o hämtar mig. och nu sitter ja här, ska strax gå o lägga mig o sova.. igen. ingen skola för mig imon...

hade fint. / M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0