Gymnasieval.

Idag hare varit en riktigt seg dag asså, känns som om skolan aldrig skulle ta slut. ville ba gå hem o sova.. när ja väl kommer hem så se ja att det har kommit ett brev på posten till mig, öppnar det och ser att de är ett sånt där "välja gymnasie brev" fick fan panik ju :O men efter många om o men så kom ja fram till att , mitt första handsval blir : IT/Media - Hulebäck , andra valet blir : IT/Media - John Bauer och tredje valet blir : Media - Viskastrand. men får la se vart ja kommer in, hehe. Sen så käkade,duschade och pluggade jag.. ska snart plugga igen :/ men just nu sitter ja o snackar lite på msn o kollar på under ytan på 3.an, skapligt bra film ändå. Ska snart logga o spana lite på Prison Break som ja nyss laddade ner :P

Ta mig tillbaka, vill ha sommar..

image269

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0