I brist på annat..

Mitt 2007 har jag:

[x] varit full
[ ] varit i slagsmål
[ ] varit otrogen
[ ] kysst en främling
[ ] haft sex med mer än en person
[x] skolkat
[ ] åkt polisbil
[ ] Blivit polisanmäld
[ ] snattat
[x] däckat
[x] Rökt - ( Första gången, o gör fan aldrig om de. så jääävla äckligt de e asså! )
[ ] svimmat
[x] snusat - ( Ba testat, gör de inte annars.. )
[x] Insett att du verkligen uppskattar & älskar någon i din närhet
[x] badat naken
[x] varit på en festival eller liknande
[x] fått nya vänner
[ ] förlorat en eller flera vänner
[x] piercat mig - i tungan
[ ] kissat på mig
[ ] blottat mig
[ ] haft sex utomhus
[ ] tagit någons oskuld
[ ] tagit någon sorts drog
[ ] blivit räddad
[ ] försökt ta livet av mig
[x] Varit trött på livet
[ ] rymt hemifrån
[ ] smygt ut utan att mina föräldrar visste om det
[x] varit kär
[ ] blivit slagen
[x] haft prov och inte pluggat till det
[x] blivit playad
[ ] sagt att du älskat någon utan att du har menat det
[x] haft ångest över något
[ ] varit utomlands
[ ] blivit gravid
[x] Färgat håret
[ ] haft en/flera könssjukdom/ar
[ ] flyttat hemifrån
[x] badat i havet
[ ] varit på en död fest
[ ] tjänat pengar
[ ] ätit skräpmat en vecka i sträck
[x] Varit i fruktansvärt jobbiga situationer
[x] Blivit sårad
[x] Hatat någon som du älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0