I didn't wanna mess things up again .

Tjoo.
Onsdag idag då.. de har varit en vanlig dag idah, varit i skolan, åkt hem, duschat, käkat, pluggat.. aa, fyfan va drygt detta låter. Men så e de.. idag i skolan på HKK så lagade ja mat till Hanna.. gjorde potatis, panbiff, champinjon gräddsås, sallad.. mums :) haha. Ska nog snart sova tror ja, har världens huvudvärk o magont :/
 
" Frågan är inte hur kärleken förändras, utan hur kärleken förändrar oss... "

Tjingtjing, Puss.

I'm standing all alone,
I watch you move.
I hear you laugh,
I can't escape my faith.
it catches up,
it hunts me down.

Still it hurts inside,
I gotta tell you,
wanna let you know.
I can't live a lie,
gotta get this of my chest.

I never meant to tear your world apart.
I never meant to break another heart.
I've traded a moment's bliss,
for the price of our happiness.

image317

Kommentarer
Postat av: Katti

Jag tycker jag blev en bättre människa när jag träffade min kille :) Förresten en sak jag och min kompis diskuterade är hur man vet när man är kär, hur vet du när du är kär? :)

2008-01-30 @ 21:15:35
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0