Så fucking jäävla trött!

Heeeej.

Idag hade vi halvdag i skolan, underbart! ;D först blev de sammling, då vi typ satt o snackade osv.. sen vare no, satt i datasalen och skrev på min uppsats, trök! sen gick vi o snackade me syot om gymnasiet osv.. känns riktigt bra just nu faktiskt :) och sist men inte minst så hade vi so, elle aa.. vi skulle ha de men våran lärare va sjuk så vi hade vikare.. = det hände alltså inte ett skit, alla ba flummade runt. haha, men men.. de krävs ju 9a2 till de ;) Efter de så slutade vi, då joinade jag Hanna och Emma till centrum.. Emma skulle till krogen och jobba.. men jag och Hanna spanade runt lite och sen skulle hon till sin buss. När jag väl kommer hem så går ja direkt till gymmet och tränar.. sen hem o duscha, käka o plugga lite.. sen vid 5 gick ja ut, kände att ja behövde lite luft.. vissa människor kan verkligen göra en så jääävla arg och då e de alltid skönt o ba gå ut o gå en stund ^^ sen vid 7 går ja ner till skolan med Sophia och tränar, går hem, käkar, går tillbaka till skolan och tränar boxning med Jessica,Madde och Sofia. Kommer hem, duschar och lägger mig sen på soffan som ett halv dött djur elle nåt :O hej? så nu sitter ja här, e så jääävla trött asså.. ska snart slagga.

ha de bäst babe, puss.

image308

Kommentarer
Postat av: jessica.

JAG ÄR ABSOLUT SLUT!!

2008-01-21 @ 22:39:02
URL: http://jessicaamandaberggren.blogg.se
Postat av: Micha

jaa, fyfan asså :O

2008-01-22 @ 08:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0