Sooner or later, you'll be mine .

Tjeeena. Här sitter ja, sa nyss hejdå till emma som skulle till bollebygd, hon ska jobba idag.. fyfan asså, på en söndag :| stackare. Gårdagen va hur rolig som helst, emma kom hit till min kära fader , vi käkade och sen så skulle vi kolla på Saw 4, men min jäävla dvd hade rycket så de gick ju åt helvete :/ så de fick bli lite OC istället , de funkar alltid :D Efter ett tag så bestämmde vi oss för att gå ner i de andra huset ( asså de vid poolen ) där va ju min lilla baby ( sörran ) . Vi va lite arga då så vi kände att de va dags o dansa av sig all ilska.. daaamn :| haha. sen så mölade vi lite bilder där oxå och spelade lite pingis , de gick ju kalas ;) vi där nere till typ 12, sen gick vi upp och spanade in en jääävla massa gammla bilder på min data. Fan vilka minnen säger ja ba :) saknar den tiden.. speciellt i skara, fan asså :D "jeppe"..... heeeeej. :| så vi satt o asgarvade till massa bilder tills klockan typ va 1.30 då vi började bli lite trötta.. bäddade och så gick vi o la oss. Vaknade idag vid 11.30 och vi började genast o snacka om massa saker som kommer att hända framöver. asså de e helt sjukt mkt som händer på det närmaste halvåret :O men det man längtar mest till e ju självklart när alla ska till Danmark, de ska bli så jäävla gött :D Men men, idag så ska ja plugga som fan.. usch :( vill inte, men måste... får hoppas på att de händer nåt annat kul idag me :) Skriver nog lite senare idag.. hade fiint, pusspuss.



image278

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0