You don't know ...

Vet snart inte va ja ska ta mig till.. kan inte sluta tänka på de, dom senaste dagarna har de kommit upp allt oftare och oftare.. Försöker att inte bry mig, och bara le.. men det e så jäävla svårt. Jag fattar seriöst inte hur en enda människa kan påverka någon annan så extremt mycket. Det du gjorde.. finns inga ord som beskriver hur jäävla sårad jag blev. Jag hatar dig verkligen, trodde aldrig att man kunde hata någon så mycket, men det gör ja. Asså fan människa, vill ba slå ihjäl dig varenda gång jag tänker på dig. Många tror säkert att man kan komma över något sånt här.. " tiden läker alla sår ..... " blablabla, det gör dom inte alls, det kommer alltid att finnas något minne kvar. Och man kommer aldrig sluta att tänka på de. Känner mig helt splittrad inombords, men ibland så känner jag mig helt tom också. Jag vill inte tänka mer på det, men hur fan ska man sluta? det går liksom inte. Jag vill inte mer nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0