Fest!


- Nu sitter jag här vid datan, jag vaknade precis och är rääätt bakis... hähä.

Ja, som sagt.. igår var det fest hon Linn :)
Kom dit vid 20-tiden, då va de bara Linn,Madde,Linnea och Jag där.Efter en stund kom Hanna och sen några killar. Sen kom Emma,Sophia och Maria och sen några till. Sen vid 23-tiden elle nått som kom de ytterligare några. De va riktigt nice asså, alla drack och hade skit kul :) Men sen vid tolv-tiden så hände det lite saker och så. Och efter en stund så va jag och Emma va tvungna att gå hem. Ja kommer hem och ba lägger mig i soffan och kollar på tv me mamma i över en timma. Då knackar de på mitt fönster och där ute står Sophia och Maria, dom ville att jag skulle föjla med på efterfest. Men ja mådde inte så bra och va trött så ja stannade hemma . Ångrade mig dock sen efter ett tag men då va de änna försent .. Men men, får ta igen de nästa gång ;)
Men summan av allt så va de riktigt kul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0