He's the girl.

Igår (21/7) så städade jag mitt rum och packade upp sen Hamburgsund.
Sen blev de till att hämta Emma i centrum. Vi åkte sen hem till mig, tog de chill och käkade. Sen åkte vi till min pappa med Emmas data, eftersom att han skulle kolla va de va för fel på den, samtidigt som han kollade så va jag och Emma ute och plockade hallon och smultron, sen blev de till att mumsa i sig dom, grr!
Efter de så åkte vi hem, vi gick och hyrde en film, He's the girl. Grymt bra film asså! :) Vi satte oss och kollade på den, efter de så satte vi oss lite vid datan och sen va de sängen som gällde.

På tal om Hamburgsund, de kommer snart bilder därifrån och lite om va vi gjorde där och så ;) Tills dess, hade bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0