Hot!

Tjeena.
Idag så hade jag, syrran och pappa en liten "familjedag" eftersom att vi inte ska vara hos pappa på 3 veckor. Först så åkte vi till en kompis till pappa, kollade hur dom hade det och så. Hur jääävla fint hus som heslt, seriöst.. jag vill bo där! :O Sen drog vi till majorna i göteborg, körde gocart ( som jag aldrig har gjort innan ) de va riktigt kul asså.. även fast jag kom sist.. haha :D Åkte sen och käkade på la vaca och sen gick jag coh syrran en stund i Allum, fick köpt ett par leggings och ett salgs fotoalbum med svarta sidor, riktigt snyggt asså :) Sen åkte vi hem, väl hemma så bytte jag kläder och drog och badade i poolen, efter en kort stund kom syrran och badade med. gött som fan, 23 grader ju :) Och nu sitter jag och kollar på sex and the city.. ska snart sova tror ja.

Vädret, är helt jääävla underbart just nu! <3

Bilden : Tagen av mig hos pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0