Spännande!

Idag gick jag upp 7.30, fixade mig och gick sen till tåget mot Borås. Hanna gick på i Sandared, vi åkte till Borås och träffade Emma. Tog tåget till Herrljunga, gick av och tog tåget till Falköping, gick av och tog tillslut bussen till Skara. Vi checkade in Emmas lägenhet och gick på stan, käkade.. grrr, tacosbuffe! Kollade lite till i stan, köpte en grymt snygg fotoram. Vi tar 15:35 bussen tillbaka till Falköping, tog sen tåget till Herrljunga då vi satt i "barnavdelningen" haha.. undra va alla andra tänkte om oss när vi satt där, mitt bland rutchbanor och bollarna flög.... haha. Gick efter många om och men av i Herrljunga, tog tåget till Borås.... jadu, den gubben som va på de tåget kan inte va varit helt nyckter.. eller så va han ba jäävligt påtänd. Kanske på kärringen som höll på och kråma sig mot honom som nån jääävla anakonda... :O Och sen... Emma..... "Kan jag få fråga vad du heter?" ...... "Nej." hahaha. fyfan asså. Va framme i Borås vid 18. tiden.. Skulle egentligen ha hängt med Emma och Hanna och kollat på Hannas lägenhet i Borås men va tvungen att ta en buss hem vid 18:15 :/ Kommer hem till bollebygd och går hem till mamma, efter en stund så kör hon hem mig och syrran till pappa. Och här sitter jag nu :) Har varit ute och fotat lite me :) Imon ska de tydligen bli kanon väder, då blire till att steka vid poolen ;) åhåh.

Jag fick reda på att jag kom in på LBS = Ljud och Bildskolan i Borås!! :D Fyfan vad glad jag blev! Börjar där den 21/8 klockan 8:30 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0