This is life!

kom precis in, jag och syrran har varit och tagit ett kvällsdopp i poolen, 26,5 grader. Underbart! Annars idag så har jag varit me Emma, hämtade henne vid centurm vid 11 tiden och körde hem till min pappa, sen blev de till att möla bad och sol. 28 grader i poolen på dagen ju :O grr! Dagens bästa : Emmas dykningar och magslasket. haha ;) Sen gjorde vid kladdkaka med grädde och hallon, finns de godare elle? :O Sen åkte emma hem vid 20. tiden, så nu sitter jag här.. ska nog kolla på nån film elle så snart tror ja :)


Kommentarer
Postat av: emelie talvis

åh, skönt med pool :)

2008-07-28 @ 23:15:12
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Micha

Ajjemen, de e gött :)

2008-07-28 @ 23:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0