Man blir ju för fan mörkrädd!

Skrivet utav "Starseed" en 38 årig gubbe :
mmm heeeeet

Skrivet utav mig 16 år :
men fuck off peddo. vet du en sak?
jag e så jääävla sjukt trött på äckliga jäääävla svin som du
som sitter och smygrunkar till 16 åringar på internet.
väx upp för i helvete, du e 38! 



Asså detta äcklar mig så sjukt mycket!
Denna gubben skulle ju i praktiken kunna vara min pappa ffs!!
Vafan e de för fel i huvet på dessa smårunkade svinen?!?!
Vart fan e samhället påväg egentligen?
Ska de bli så att om typ 20 år så kan 40 åriga gubbar sätta på 15 åringar,
 och att de e lagligt?
Jag börjar fan undra asså ......



Kommentarer
Postat av: s

det är redan lagligt, man blir byxmyndig vid 15 ju :D

2008-06-22 @ 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0