Over you .

Denna dagen har varit riktiigt chill asså..

- Först skolan, började då 8:45 , hade samling då vi snackade lite om klassresan imon.

- Halv tio gick jag och emma till kamratstödjarna och hade ett kort litet möte.

- Hade no, men vi hade inget att göra så vi va typ ute ba.

- So, betygssnack och utverdering om 8an och 9an.s so .

- Sluta vid 11:30 tiden.

- Kommer hem, går och lägger mig för jag va så jäävla trött.

- Vaknar, packar och nu sitter jag här.

- Ska strax åka till Emma i borås. Sen ska hon, jag, hanna och maria gå till cop och köpa lite saker tills imon på tåget, sen ska alla vi sova hos emma, ska bli riktigt nice :)

Imon bäre av till Örebo med 9a2, göttgött ! :D

Hade gött folket, byebye .

image496

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0