Barns tankar.

Kollade på massa roliga saker på internet, och så hittade ja de här :

" Barns tankar "

- " Jag tycker om att slå min syster. Inte medvetslös, utan bara så att hon förstår allvaret. "
Av : Jörgen, 8 år.

- " Tjejer har långt hår för att man ska kunna bli kär i dem. "
Av : Gustav, 6 år.

- " Jämställdhet betyder att mamman och pappan producerar barnen tillsammans. Förr i tiden var det bara mamman som födde upp barnet, medans pappan gick fram och tillbaka till banken. "
Av : Anette, 7 år.

- " Om lärarna också hade haft jobb så hade barnen inte haft någonstans att vara. "
Av : Hanna, 7 år.

- " Jag ska bli polis när jag blir stor. Då ska jag slå alla i huvudet med min batong, särskilt sura tanter som skäller på fotboll. "
Av : Simon, 7 år.

- " Jag kanske ska bli bög, jag tycker inte så mycket om flickor. "
Av : Henning, 8 år.

- " Jag vet att det finns rymdvarelser. E.T och Roger Pontare och Raptur RX2. Men de är snälla. "
Av : Filip, 7 år.

- " Så flög Jesus upp till himlen, och där träffade han Jesus och sitter nu på sin egen högra sida. Det är helt omöjligt att begripa och ingenting att bry sig om "
Av : Stina, 8 år.

- " Att vara ängel är ett typiskt kvinnoyrke. "
Av : Louise, 7 år.



Hahah, Asså fan va söta och charmiga dom e  :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0