Det som händer i skogen stannar i skogen.....

Hellu folket!

Har inte skrivit på ett tag, har haft en massa annat för mig.
Men här kommer en liten sammanfattningn som de senaste dagarna:

Lördag : På dagen så åker jag och Maria in till Borås, möter emma o kollar runt lite. På vägen hem så va de några invandrar-gubbar som började bråka som fan i bussen, den ena stog och skrek och fulade sig som fan.." Jag ska jaga dig, och dina barn " .... behöver ja säga mer? nej... På kvällen så åkte vi till Nicole och festade loss, hade riktigt kul :) Vid tio / halv elva-tiden så drog vi till skoog, va där till strax innan tolv då jag,Emma och Maria skulle bli hämtade av Marias mamma. Så vi måste gå tillbaka till Nicole, igenom skogen........ Jaaa, som detta inlägget heter " Det som händer i skogen stannar i skogen.... " Fyfan asså... :|  Emma skulle sova hos mig så när vi kom hem så gick vi raka vägen in i duschen och sköljde av våra fötter " som var både svin blöta och kalla efter all snö " och sen va de sängen som gällde.

Söndag : Bakis och riktigt jäävla förkyld! Vaknar kanske vid elva / halv tolv-tiden , går upp o käkar lite frukost och sen skulle Emma gå för hon skulle till sin farmor och sen på personalfest.. :|
Resten av denna dagen så låg ja ba o kollade på tv och sov.. Fyfan va ja mådde dåligt.

Måndag : Förkyld nått så in i helvete! usch, hatar detta asså.. Hade planerat massa inför lovet men så ska man ligga hemma hela tiden ist..... På kvällen så kommer Sophia hit, får ett påskägg av henne och hon får ett av mig, hihi :) Sen kollar vi på parlamentet och wallander-fotografen. Gaaaah, vadå björn gustafsson börjar gråta i tv :| Höll ju fan på o avlida när ja såg de :O  Sen skulle hon egentligen ha gått hem, men eftersom att klockan va lite över elva så va de ju kolsvart ute, så hon sov här ist.

Tisdag : Vaknar först utav min syrra o hennes jäävla kompisar vid typ halv 7, och sen när dom har slutat o väsnas så kommer ju självklart en utav mina interligenta grannar och börjar skotta snö typ tio i sju på morgonen!! Gaaah, fick rycket! Somnade efter många om och men om igen och vaknade vid 10 tiden. Vid tolv så mötte vi Emma vid Bolles, hon skulle ge mig en sak till ett prov vi har typ direkt efter lovet. Samtidigt så gick Sophia hem för hon skulle åka o sola lite senare på dagen, skulle egentligen ha följt me men nej, inte när ja e så sjuk som ja e nu... O: Måste fan bli frisk till helgen ;) hihi. Resten av dagen har ja sovit ... aa, de e de ja har gjort. haha. Nu ska ja fixa me den skolgrejen ja fick av Emma och sen sova.

Sov gott alla, pusshej.

En mycket gammal bild på mig och Sophia.


image411

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0